Labels

Wednesday, May 16, 2012

♥ JARAK ITU INDAH ♥

Jika Aku Jatuh Cinta, Jagalah Hatiku Agar Tidak Berpaling DaripadaMu
Ya Allah Aku rindukannya keranaMu Ya Allah,
Jauhkanlah daku dari perkara yang membuatkan aku lupa kepadaMu....


Kini aku semakin mengerti, ‘JARAK’ ini bukan untuk menghukumku..tetapi ‘JARAK’ ini untuk MENJAGA aku dan dia kerana:
Dengan ‘JARAK’ ini aku dan dia bjanji utk BERUBAH menjadi yg lebih baik..
Dengan JARAK ini aku dan dia bjanji utk MEMPERBAIKI cinta kepada Ilahi..
Dengan jarak ini aku dan dia bjanji utk MENCINTAI Pencipta kami lebih dr segalanya..
Dengan JARAK ini aku dan dia bjanji utk MENDALAMI Islam hingga ke akar umbi..
Dan Dengan JARAK ini jua aku dan dia yakin andai tiba saatnya nanti, aku dan dia akan LEBIH BERSEDIA untuk melayari semua ini dengan jalan yg diredhai..

Terima kasih Ya Allah kerana memberi PELUANG kepadaku melalui jalanMu ini..terima kasih kerana memberikan JARAK itu kepada aku dan dia..♥♥
Ya Allah semoga hubungan ini berkekalan hingga ke JANNAH!
Amin Ya Rabbal A'lamin.. 



No comments:

Post a Comment