Labels

Wednesday, January 15, 2014

Walit Assunnah: Minuman 7 dalam 1...Jom cuba!!





Dengan nama ALLAH Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang...

Alhamdulillah, syukur masih diberi kesempatan untuk meneruskan kehidupan. Disini saya ingin berkongsi maklumat kepada anda diluar sana mengenai Produk: Minuman Walit Assunnah...

Kelebihannya...Setiap sesuatu ada baiknya kan, itu pun bergantung kepada kita untuk menilai...kelebihan produk Walit Assunnah ini adalah kerana ianya mengandungi 7 sumber makanan sunnah dan yang paling utama bahan cairannya 100% air zam-zam (tidak dicampur air biasa) bersama 6 campuran bahan yang lain (sarang burung,kurma,kismis,delima,habbatussauda,saffran)..setiap satu dari 7 sumber tersebut mempunyai kelebihan dan khasiatnya yang tersendiri:
Berdasarkan pengalaman:
Untuk membuktikan keberkesanan produk Walit Assunnah ini, saya dan keluarga telah mencuba dan merasai sendiri keberkesanannya. Ianya merupakan salah satu ikhtiar kita dalam merawat penyakit sekalipun ianya bukanlah penyakit yang kronik. Dengan izin ALLAH juga ia berkesan..Kun Fayakun... Semuanya bergantung kepada niat dan cara kendalian kita.. Menyelami perkongsian ibu saya sendiri yang mana sebelum ini menghidap penyakit asma, ALHAMDULILLAH setelah mencuba produk ini, beliau tidak perlu bergantung kepada "alat penyedut" lagi...apa yang menarik, ianya juga boleh merawat dan mengurangkan masalah/penyakit seperti ketagihan rokok, kolestrol tinggi, saraf, dan sebagainya (seperti Rajah Testimoni dibawah)

Tak kenal maka tak suka, belum cuba bagaimana pula nak timbul rasa suka?? 
Tak perlu takut untuk mencuba. Saya sudah mencubanya, anda bagaimana??Cubalah sekarang, jangan tunggu lagi, Syifa' =Penawar itu ada pada Produk: Minuman Walit Assunnah ini. InsyaALLAH anda pasti akan rasai perbezaannya.. 

P/S: Anda juga boleh pm saya di FB yang tertera... InsyaALLAH ada jalanNYA... :-)

No comments:

Post a Comment